O nákupu

Jak poslouchat audioknížky

Jak poslouchat audioknížky?

 

Zatímco pro e-knihy již ve svém telefonu aplikaci pravděpodobně máte z výroby (například iBooks), s poslechem vlastních audioknih se zatím příliš nepočítá.

 

Stáhněte si proto aplikaci z App Store / Google Play. Nám se osvědčil například BookPlayer (iOS) nebo Smart AudioBook Player (Android).

 

 🍎 Jak dostanu svou knihu do audioknižní aplikace BookPlayer?

 
1. Knihu si stáhněte z objednávkového e-mailu do svého zařízení.
 
2. V aplikaci BookPlayer klikněte na Přidat knihu a zvolte Import souborů.
 
3. V zobrazeném přehledu souborů vyberte stažený archiv s knihou a klikněte na Otevřít.
 
 
4. Potvrďte import a naimportujte soubory do Nové složky, abyste se v nich lépe vyznali.
 
5. Jakmile je import dokončen, můžete se pustit do poslechu.
 
 

🤖 Jak dostanu svou knihu do audioknižní aplikace Smart AudioBook Player?

 
1. Vytvořte si v systému složku pojmenovanou třeba Audioknihy.
 
2. ZIP s knihou si z objednávkového e-mailu stáhněte do této složky, nebo ji do této složky přesuňte ze Stažených, a následně kliknutím rozbalte.
 
3. V aplikaci Smart AudioBook Player klikněte na tři tečky v pravém horním rohu a vyberte Nastavení / Settings.
 
4. Opět v pravém horním rohu klikněte na ikonu složky se symbolem +.
 
5. Potvrďte aplikaci povolení a v nově otevřeném okně vyhledejte složku Audioknihy vytvořenou v prvním kroku.
 
6. Potvrďte, že aplikace k této složce smí přistupovat.
 
7. Nakonec - v pravém horním menu hlavní obrazovky klikněte na tlačítko 🔄 Refresh.
 
8. Jakmile si systém načte novou knihu, můžete se pustit do poslechu.
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Jsme Ztracenná s.r.o., se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČO 193 94 942, jsme zapsaní u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 385929. 

 

Kontaktovat nás můžete na e-mailu: naslovicko@ztracenne.cz. Máme i telefon +420 604 873 617, ale mail je pro nás vždy krapet lepší.

 

Provozujeme e-shop na adrese www.ztracenne.cz.

 

Úvodem

  1. Tyto podmínky upravují naše vztahy, pokud na našem e-shopu nakoupíte. Díky za to! Jsou součástí kupní smlouvy. Pokud si individuálně domluvíme něco jiného, než je tady napsáno, bude mít naše dohoda samozřejmě přednost. 
  2. Tyto obchodní podmínky platí pro spotřebitele. 
  3. Pokud nenakupujete jako spotřebitel, platí pro naše vztahy obecná právní úprava. Tu najdete hlavně v občanském zákoníku. § 1732 odst. 2 občanského zákoníku ale nepoužijeme. To znamená, že vaši objednávku na našem e-shopu musíme ještě potvrdit, aby mezi námi vznikla smlouva.
  4. Pokud vás zajímají informace o práci s osobními údaji, najdete je na našem webu, v patičce.

    Omezení pro platbu a doručování

  1. Na našem e-shopu jde platit následujícími způsoby:
  • kartou
  • okamžitým bankovním převodem
  • bankovním převodem

2. Zboží doručujeme jen na území České republiky, pokud se nedomluvíme jinak.

3. Zboží si můžete vyzvednout i na českých výdejních místech Zásilkovny. 

 

Uživatelský účet

  1. Na našem webu si můžete založit vlastní uživatelský účet, ze kterého si můžete zboží objednat. Účet ale není nutný, nakoupit u nás můžete i bez něj.  
  2. K účtu, prosíme, opatrujte své přístupové údaje. Informace a data, která do něj vkládáte, udržujte aktuální.
  3. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, občas potřebujeme provést údržbu nebo opravu systému. Za případné komplikace se omlouváme.
  4. Uživatelský účet vám můžeme zrušit, a to hlavně pokud ho dlouhodobě nepoužíváte nebo pokud jeho prostřednictvím porušujete smluvní nebo jiné právní povinnosti.

    Recenze

  1. Na Googlu a sociálních sítích můžete najít recenze od našich čtenářů. Vzhledem k tomu, že jsou psané uživateli na platformách, na které nemáme vliv, tyto recenze nejde z naší strany reálně ověřit. Děkujeme za pochopení.

    Naše zboží

  1. Na e-shopu najdete informace k vámi vybranému produktu, včetně dostupnosti, termínu doručení a ceny. I přesto s vámi můžeme uzavřít kupní smlouvu za jiných podmínek, které si sjednáme zvlášť. 
  2. Pokud je produkt na našem e-shopu uvedený jako rozbalený, otevřený, s vadou nebo s jiným obdobným důvodem pro jeho zlevnění, prosíme, myslete na to, že z takového důvodu nám ho nemůžete zpětně reklamovat. Jinak se ale reklamace i u těchto produktů řídí pravidly, která najdete dole.
  3. Všechny ceny uvádíme včetně všech daní a poplatků, kromě nákladů na doručení. Ty najdete uvedené dál, v rámci nákupního procesu.
  4. Pokud někde uvádíme cenu, kterou jsme zjevně spletli, tato cena nás nezavazuje a smlouva mezi námi nevznikla, případně od ní můžeme odstoupit. 
  5. Audioknihy poskytujeme ve formátu mp3.  E-knihy jsou dostupné ve formátech epub a PDF. 

    Objednávka 

  1. Požadované zboží vložte do košíku. Provedeme vás objednávkovým procesem krok za krokem. 
  2. V nákupním formuláři najdete informace o zboží, množství a ceně, zvolíte způsob dopravy a tím se vám ukáže i konečná částka, která obsahuje cenu za zboží a náklady na jeho dodání. Na základě těchto informací vytvoříte objednávku (dále „Objednávka“).
  3. Před odesláním Objednávky si můžete údaje zkontrolovat a změnit. 
  4. Objednávku odešlete proklikem na tlačítko „Objednat s povinností platby“.
  5. To, že k nám vaše Objednávka dorazila, vám potvrdíme e-mailem. Kupní smlouvu ale uzavíráme až s naší druhou e-mailovou zprávou o tom, že vaši Objednávku berem a pracujeme na ní. 
  6. Pokud nám bude vaše Objednávka připadat neobvyklá (např. kvůli množství, neobvyklým parametrům apod.), můžeme vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení. V takovém případě kupní smlouvu uzavřeme až okamžikem vzájemného potvrzení této objednávky. 
  7. Náklady na dálkovou komunikaci v souvislosti s Objednávkou si hradíte sami. Tyto náklady se ale nijak neliší od běžných sazeb.

    Doručení

  1. Zboží vám dodáme způsobem, který si v košíku vyberete, ve stanoveném termínu, na vámi zadanou adresu.
  2. Zboží můžete převzít i osobně, na zvoleném výdejním místě našeho dopravce.
  3. Myslete na to, že stejně jako my máme povinnost vám zboží řádně doručit, vy máte povinnost ho převzít. Pokud tuto povinnost porušíte, máme právo po vás chtít náhradu škody. Tedy například uhradit vícenáklady spojené s marným doručením (a to třeba i opakovaným) nebo přiměřené náklady na skladování věci. Také máme možnost od smlouvy odstoupit.
  4. Prosíme, zboží ihned po převzetí zkontrolujte a jakékoliv vady nám, ideálně bez zbytečného odkladu, dejte vědět. Vyřešíme je v rámci reklamačního procesu (o tom více dále). Rychlá reakce a dokumentace z vaší strany nám pomáhá věc řešit i s našimi byznysovými partnery. Děkujeme.
  5. Audioknihy a e-knihy vám zpřístupníme po úhradě ceny tak, že je pošleme e-mailem pomocí zabezpečeného linku ke stažení.  Budou vám dostupné bez časového omezení.

    Platba

1. Informaci o ceně zboží včetně DPH uvádíme vždy u nabídky daného produktu. 

2. Kupní cenu a náklady na dodání zboží můžete hradit: 

  • platbou kartou online
  • okamžitým bankovním převodem 
  • bankovním převodem

3. Cena je splatná při uzavření smlouvy. Zboží zasíláme a lhůty pro dodání nám začínají běžet po připsání celkové ceny na náš účet. 

4. Pro každou platbu vám vystavíme daňový doklad. Ten vám pošleme v elektronické podobě na zadanou e-mailovou adresu. 

5. Případné slevy u nás nejde kombinovat. 

Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

1. Jako spotřebitelé můžete tzv. odstoupit od kupní smlouvy. To ve zkratce znamená, že se kupní smlouva „zruší“ – vy nám vrátíte zakoupené zboží a my vám zase peníze. Pro toto odstupování platí následující pravidla. 

2. Odstoupit od smlouvy nejde u některého typu zboží – je to dané jeho povahou. U nás je to hlavně zboží, které jsme vám vyrobili podle vašich požadavků nebo přizpůsobili vaším osobním potřebám.

3. Dál nejde odstoupit v případě koupě:

  • audio nebo audiovizuálních nahrávek nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jste obal porušili,
  • digitálního obsahu, který jsme vám dodali online - u nás jsou to typicky audioknihy nebo e-knihy, pokud jsme vám je zpřístupnili s vaším výslovným souhlasem ještě před uplynutím lhůty pro odstoupení. 

4. V ostatních případech můžete zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí – ať už vámi nebo vámi pověřenou osobou (dopravce se v tomto případě nepočítá). Pokud jsme zboží dodávali po částech, tato lhůta běží od dodání poslední části, případně posledního kusu z jedné Objednávky. 

5. Se zbožím se v rámci 14 dnů můžete seznámit (s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností). Nakládejte s ním ale přiměřeně a šetrně – tedy opravdu jen tak, jak je pro seznámení se se zbožím nezbytné, typicky jako při nákupu zboží v kamenné prodejně. 

6. Do 14 dnů nám dejte jakkoliv vědět, že si zboží přejete vrátit (a tedy od smlouvy nebo její části odstupujete). 

7. Pro odstoupení můžete využít formulář, který najdete tady, jeho využití ale není podmínkou. 

8. Uveďte nám ideálně číslo objednávky, den nákupu, vaše bankovní spojení a jak vám máme peníze poslat zpět. Důvod odstoupení uvádět nemusíte. 

9. Bezodkladně po předání (nebo alespoň prokázání předání zboží k přepravě zpátky k nám) vám vrátíme částku, která odpovídá ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání. Ze zákona máme právo vám vrátit částku, která odpovídá nejlevnějšímu způsobu dodání, který jste mohli na našem e-shopu zvolit.

10. Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jako jsme od vás obdrželi platbu, pokud si nevyberete jiný. 

11. Částku vám vrátíme bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od vašeho odstoupení. Vrácení peněz ale můžeme pozdržet do doby, než zboží obdržíme nebo než nám prokážete, že jste ho předali k přepravě zpět k nám – podle toho, co nastane dřív. 

12. Zboží nám zašlete (nebo jinak předejte) na naši adresu nejpozději do 14 dnů od odstoupení. 

13. Zboží vraťte kompletní, nemělo by být upravené, opotřebené nebo poškozené: máme právo posoudit, zda je vracené zboží nepoškozené, neporušené a jestli jste svým neadekvátním zacházením nesnížili jeho hodnotu. Pokud zboží nesprávným zacházením poškodíte nebo opotřebíte, můžeme po vás chtít náhradu škody a započítat ji proti vracené částce.

14. Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete vy. 

15. Pokud odstoupíte od koupě zboží, ke kterému jsme vám poslali dárek, poslali jsme tento dárek s tzv. rozvazovací podmínkou: v případě odstoupení od kupní smlouvy nebo její části se tedy rozvazuje i darovací smlouva. Prosíme, dárek nám pošlete zpět spolu se zbožím, pokud se nedomluvíme jinak. Opět máme právo případnou škodu započítat proti vracené částce.

16. My můžeme od smlouvy odstoupit před tím, než vám objednané zboží dodáme, pokud existují objektivní důvody, proč nemůžeme zboží dodat. To jsou hlavně důvody na straně třetích osob (našich dopravců nebo dodavatelů). 

17. Vlivem vnějších okolností, které nemůžeme ovlivnit (například války, přírodní katastrofy, epidemie apod.) se také může stát, že dojde k významné změně ceny, termínů nebo jiných okolností doručení. V takovém výjimečném případě si také vyhrazujeme právo od kupní smlouvy odstoupit.

 

Jak reklamovat vady

1. Odpovídáme za to, že zboží (a tím myslíme i digitální obsah) nemá při převzetí vady. To znamená, že v době, kdy ho přebíráte, zejména:

  • odpovídá vaší objednávce (je to požadovaný produkt v dohodnutém množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě, případně má další ujednané vlastnosti nebo vlastnosti, které můžete rozumně očekávat i s ohledem na naše reklamy a jiné materiály nás nebo našich obchodních partnerů)
  • se hodí k dohodnutému nebo požadovanému účelu
  • se hodí k účelu, pro které se zboží tohoto druhu obvykle používá
  • má dohodnuté příslušenství, balení, případně pokyny k použití, jsou-li zapotřebí
  • odpovídá jakostí nebo provedením vzorku či předloze
  • vyhovuje právním předpisům

2. Pokud jsme vás před koupí výslovně upozornili, že se některá vlastnost věci liší a vy jste s touto vlastností souhlasili, nejde zboží pro tuto vlastnost reklamovat. Také nejde věc reklamovat pro vady, pro které byla zlevněna a my jsme vás na tento důvod zlevnění předem upozornili.

3. Obecně se při reklamacích snažíme vycházet maximálně vstříc, a to i nad rámec zákona. Naše právnička (a Česká obchodní inspekce) prý ale bude ráda, pokud vám k reklamacím řekneme, na co máte ze zákona vždy právo:

4. Pokud se vada projeví do 1 roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná už při převzetí, ledaže je to z povahy produktu nebo vady vyloučeno. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.  

5. Věc můžete reklamovat, pokud se vada projevila do 2 let od převzetí. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.  

6. Vnitrostátní právo některých jiných zemí může stanovit přísnější úpravu reklamací, která se řídí podle příslušného bydliště spotřebitele.

Jak reklamaci uplatnit

1. Zboží můžete reklamovat jakkoliv. Zavolejte nám, stavte se, napište e-mail nebo dopis. E-mail nás ale ze všech těchto způsobů potěší (a věc urychlí) nejvíc.

2. Prosíme, dejte nám vědět:

  • vaše kontaktní údaje, na které se vám máme ozvat, jakmile bude reklamace vyřízena
  • jak se vada projevuje a kdy jste na ni přišli
  • jak si přejete reklamaci vyřídit
  • budeme potřebovat i jakýkoliv doklad nebo jiné prokázání nákupu

3. Vadné zboží nám ideálně nafoťte nebo natočte. Většinou nám to pro posouzení reklamace stačí a celý proces to urychlí. Pokud ho přesto budete chtít poslat nebo jakkoliv jinak doručit, máte na to samozřejmě právo.

4. Pokud vám reklamaci uznáme jen na základě fotky nebo videa, zboží nám zpátky posílat nemusíte. Ledaže bychom vás o to požádali.

5. Při reklamaci vám pošleme elektronické písemné potvrzení o uplatnění reklamace, poté také o jejím vyřízení.  

Co můžete požadovat

  1. V první řadě po nás můžete chtít opravu, doplnění nebo výměnu zboží. 
  2. Pokud je zvolený způsob nemožný (například zboží už není v prodeji) nebo nepřiměřeně nákladný (například stačí jen dodat příslušenství, které jsme zapomněli přibalit), můžeme vaši volbu upravit.
  3. Můžete také chtít přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. A to v těchto případech:
  • vadu jsme odmítli odstranit nebo ji neodstranili řádně v předpisy stanovené lhůtě, případně je zjevné, že to odstranit nezvládneme či nestihneme
  • vada se projevuje opakovaně
  • vada je podstatná

Odstoupit od smlouvy nejde (a máte tedy jen nárok na slevu), pokud je vada nevýznamná. Má se ale obecně za to, že je vada významná.

Jak vyřídíme reklamaci

  1. Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději ji musíme vyřídit do 30 dnů, pokud se nedomluvíme jinak. V opačném případě můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  2. O vyřízení reklamace vás budeme informovat na vašich kontaktních údajích, které jste nám vyplnili při reklamaci. 
  3. Náklady, které účelně vynaložíte na oprávněnou reklamaci, vám proplatíme. O proplacení nás požádejte co nejdříve, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak na tyto náklady nebudete mít nárok.

    Závěrem

  1. Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího z kupní smlouvy. V takovém případě se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 44, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení se zahajuje výlučně na váš návrh, a to v případě, že se s námi spor nepodařilo vyřešit napřímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili svoje právo, které je předmětem sporu. Zahájit mimosoudní řešení sporu online můžete prostřednictvím platformy ODR, dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  3. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění. Dozor vykonává živnostenský úřad a v zákonem vymezeném rozsahu Česká obchodní inspekce, na které se můžete obrátit s případnou stížností. 
  4. Smlouva je u nás uložena, neposkytujeme k ní však přístup. 
  5. Smlouvu uzavíráme v českém jazyce.
  6. Naše vztahy se řídí právním řádem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. 
  7. Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga, produktů a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Zakazujeme je kopírovat, upravovat nebo jinak užívat nad rámec kupní smlouvy bez našeho souhlasu. 


Tyto obchodní podmínky jsou ze dne 30.8.2023

Reklamační řád

Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

1. Jako spotřebitelé můžete tzv. odstoupit od kupní smlouvy. To ve zkratce znamená, že se kupní smlouva „zruší“ – vy nám vrátíte zakoupené zboží a my vám zase peníze. Pro toto odstupování platí následující pravidla. 

2. Odstoupit od smlouvy nejde u některého typu zboží – je to dané jeho povahou. U nás je to hlavně zboží, které jsme vám vyrobili podle vašich požadavků nebo přizpůsobili vaším osobním potřebám.

3. Dál nejde odstoupit v případě koupě:

  • audio nebo audiovizuálních nahrávek nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jste obal porušili,
  • digitálního obsahu, který jsme vám dodali online - u nás jsou to typicky audioknihy nebo e-knihy, pokud jsme vám je zpřístupnili s vaším výslovným souhlasem ještě před uplynutím lhůty pro odstoupení. 

4. V ostatních případech můžete zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí – ať už vámi nebo vámi pověřenou osobou (dopravce se v tomto případě nepočítá). Pokud jsme zboží dodávali po částech, tato lhůta běží od dodání poslední části, případně posledního kusu z jedné Objednávky. 

5. Se zbožím se v rámci 14 dnů můžete seznámit (s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností). Nakládejte s ním ale přiměřeně a šetrně – tedy opravdu jen tak, jak je pro seznámení se se zbožím nezbytné, typicky jako při nákupu zboží v kamenné prodejně. 

6. Do 14 dnů nám dejte jakkoliv vědět, že si zboží přejete vrátit (a tedy od smlouvy nebo její části odstupujete). 

7. Pro odstoupení můžete využít formulář, který najdete tady, jeho využití ale není podmínkou. 

8. Uveďte nám ideálně číslo objednávky, den nákupu, vaše bankovní spojení a jak vám máme peníze poslat zpět. Důvod odstoupení uvádět nemusíte. 

9. Bezodkladně po předání (nebo alespoň prokázání předání zboží k přepravě zpátky k nám) vám vrátíme částku, která odpovídá ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání. Ze zákona máme právo vám vrátit částku, která odpovídá nejlevnějšímu způsobu dodání, který jste mohli na našem e-shopu zvolit.

10. Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jako jsme od vás obdrželi platbu, pokud si nevyberete jiný. 

11. Částku vám vrátíme bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od vašeho odstoupení. Vrácení peněz ale můžeme pozdržet do doby, než zboží obdržíme nebo než nám prokážete, že jste ho předali k přepravě zpět k nám – podle toho, co nastane dřív. 

12. Zboží nám zašlete (nebo jinak předejte) na naši adresu nejpozději do 14 dnů od odstoupení. 

13. Zboží vraťte kompletní, nemělo by být upravené, opotřebené nebo poškozené: máme právo posoudit, zda je vracené zboží nepoškozené, neporušené a jestli jste svým neadekvátním zacházením nesnížili jeho hodnotu. Pokud zboží nesprávným zacházením poškodíte nebo opotřebíte, můžeme po vás chtít náhradu škody a započítat ji proti vracené částce.

14. Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete vy. 

15. Pokud odstoupíte od koupě zboží, ke kterému jsme vám poslali dárek, poslali jsme tento dárek s tzv. rozvazovací podmínkou: v případě odstoupení od kupní smlouvy nebo její části se tedy rozvazuje i darovací smlouva. Prosíme, dárek nám pošlete zpět spolu se zbožím, pokud se nedomluvíme jinak. Opět máme právo případnou škodu započítat proti vracené částce.

16. My můžeme od smlouvy odstoupit před tím, než vám objednané zboží dodáme, pokud existují objektivní důvody, proč nemůžeme zboží dodat. To jsou hlavně důvody na straně třetích osob (našich dopravců nebo dodavatelů). 

17. Vlivem vnějších okolností, které nemůžeme ovlivnit (například války, přírodní katastrofy, epidemie apod.) se také může stát, že dojde k významné změně ceny, termínů nebo jiných okolností doručení. V takovém výjimečném případě si také vyhrazujeme právo od kupní smlouvy odstoupit.

Jak reklamovat vady

1.Odpovídáme za to, že zboží (a tím myslíme i digitální obsah) nemá při převzetí vady. To znamená, že v době, kdy ho přebíráte, zejména:

  • odpovídá vaší objednávce (je to požadovaný produkt v dohodnutém množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě, případně má další ujednané vlastnosti nebo vlastnosti, které můžete rozumně očekávat i s ohledem na naše reklamy a jiné materiály nás nebo našich obchodních partnerů)
  • se hodí k dohodnutému nebo požadovanému účelu
  • se hodí k účelu, pro které se zboží tohoto druhu obvykle používá
  • má dohodnuté příslušenství, balení, případně pokyny k použití, jsou-li zapotřebí
  • odpovídá jakostí nebo provedením vzorku či předloze
  • vyhovuje právním předpisům

2. Pokud jsme vás před koupí výslovně upozornili, že se některá vlastnost věci liší a vy jste s touto vlastností souhlasili, nejde zboží pro tuto vlastnost reklamovat. Také nejde věc reklamovat pro vady, pro které byla zlevněna a my jsme vás na tento důvod zlevnění předem upozornili.

3. Obecně se při reklamacích snažíme vycházet maximálně vstříc, a to i nad rámec zákona. Naše právnička (a Česká obchodní inspekce) prý ale bude ráda, pokud vám k reklamacím řekneme, na co máte ze zákona vždy právo:

4. Pokud se vada projeví do 1 roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná už při převzetí, ledaže je to z povahy produktu nebo vady vyloučeno. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.  

5. Věc můžete reklamovat, pokud se vada projevila do 2 let od převzetí. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.  

6. Vnitrostátní právo některých jiných zemí může stanovit přísnější úpravu reklamací, která se řídí podle příslušného bydliště spotřebitele.

Jak reklamaci uplatnit

1. Zboží můžete reklamovat jakkoliv. Zavolejte nám, stavte se, napište e-mail nebo dopis. E-mail nás ale ze všech těchto způsobů potěší (a věc urychlí) nejvíc.

2. Prosíme, dejte nám vědět:

  • vaše kontaktní údaje, na které se vám máme ozvat, jakmile bude reklamace vyřízena
  • jak se vada projevuje a kdy jste na ni přišli
  • jak si přejete reklamaci vyřídit
  • budeme potřebovat i jakýkoliv doklad nebo jiné prokázání nákupu

3. Vadné zboží nám ideálně nafoťte nebo natočte. Většinou nám to pro posouzení reklamace stačí a celý proces to urychlí. Pokud ho přesto budete chtít poslat nebo jakkoliv jinak doručit, máte na to samozřejmě právo.

4. Pokud vám reklamaci uznáme jen na základě fotky nebo videa, zboží nám zpátky posílat nemusíte. Ledaže bychom vás o to požádali.

5. Při reklamaci vám pošleme elektronické písemné potvrzení o uplatnění reklamace, poté také o jejím vyřízení.  

Co můžete požadovat

1. V první řadě po nás můžete chtít opravu, doplnění nebo výměnu zboží. 

2. Pokud je zvolený způsob nemožný (například zboží už není v prodeji) nebo nepřiměřeně nákladný (například stačí jen dodat příslušenství, které jsme zapomněli přibalit), můžeme vaši volbu upravit.

3. Můžete také chtít přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. A to v těchto případech:

  • vadu jsme odmítli odstranit nebo ji neodstranili řádně v předpisy stanovené lhůtě, případně je zjevné, že to odstranit nezvládneme či nestihneme
  • vada se projevuje opakovaně
  • vada je podstatná

4. Odstoupit od smlouvy nejde (a máte tedy jen nárok na slevu), pokud je vada nevýznamná. Má se ale obecně za to, že je vada významná.

Jak vyřídíme reklamaci

  1. Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději ji musíme vyřídit do 30 dnů, pokud se nedomluvíme jinak. V opačném případě můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  2. O vyřízení reklamace vás budeme informovat na vašich kontaktních údajích, které jste nám vyplnili při reklamaci. 
  3. Náklady, které účelně vynaložíte na oprávněnou reklamaci, vám proplatíme. O proplacení nás požádejte co nejdříve, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak na tyto náklady nebudete mít nárok.

Závěrem

  1. Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího z kupní smlouvy. V takovém případě se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 44, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení se zahajuje výlučně na váš návrh, a to v případě, že se s námi spor nepodařilo vyřešit napřímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili svoje právo, které je předmětem sporu. Zahájit mimosoudní řešení sporu online můžete prostřednictvím platformy ODR, dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  3. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění. Dozor vykonává živnostenský úřad a v zákonem vymezeném rozsahu Česká obchodní inspekce, na které se můžete obrátit s případnou stížností. 
  4. Smlouva je u nás uložena, neposkytujeme k ní však přístup. 
  5. Smlouvu uzavíráme v českém jazyce.
  6. Naše vztahy se řídí právním řádem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. 
  7. Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga, produktů a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Zakazujeme je kopírovat, upravovat nebo jinak užívat nad rámec kupní smlouvy bez našeho souhlasu. 

 

Tyto obchodní podmínky jsou ze dne 30.8.2023



Soubory cookies

Cookies jsou textové soubory obsahující malé množství informací, které se ukládají ve Vašem prohlížeči, mobilu nebo jiném zařízení. Cookies jsou užitečné, protože umožňují webovým stránkám rozpoznat zařízení uživatele. Osoba uživatele však není na základě těchto informací nikdy identifikovatelná.

Soubory cookies tak například pomáhají:

 

  • ke správné funkčnosti našeho e-shopu tak, aby bylo možné dokončit objednávku
  • při zapamatování přihlašovacích údajů našich zákazníků
  • při analytice e-shopu, například zjišťují denní návštěvnost, nejvytíženější stránky nebo prokliky z reklam

 

Jaké soubory cookies používáme?

Soubory cookie používané na našich stránkách lze z hlediska jejich trvanlivosti rozdělit na dva základní typy. Krátkodobé tzv. „session cookie“ které jsou pouze dočasné a zůstávají uloženy ve Vašem prohlížeči pouze do té doby, než prohlížeč zavřete, a dlouhodobě tzv. „persistent cookie“, které zůstávají uloženy ve Vašem zařízení mnohem déle nebo dokud je ručně neodstraníte (doba ponechání souborů cookie ve vašem zařízení závisí na nastavení samotné cookie a nastavení vašeho prohlížeče).

Z hlediska funkce, kterou jednotlivé cookie plní, lze cookie rozdělit na:

 

  • Nezbytné cookies: jsou zapotřebí k provozu webových stránek, umožňují například přihlásit se do zabezpečených částí stránek a další základní funkčnosti stránek. Tato kategorie cookies se nedá zakázat.
  • Analytické / statistické cookies: umožňují nám například rozpoznat a zjistit počet návštěvníků a sledovat, jak naši návštěvníci používají webové stránky. Pomáhají nám zlepšovat způsob, jakým stránky fungují, například tak, že umožňují uživatelům snadno najít to, co hledají. Tyto soubory spouštíme pouze s Vaším předchozím souhlasem.
  • Reklamní cookies: používají se ke sledování preferncí a umožňují zobrazit reklamu a další obsah, které nejlépe odpovídají Vašemu zájmu a online chování. Tyto soubory spouštíme pouze s Vaším předchozím souhlasem.

 

Některé soubory cookie mohou shromažďovat informace, které jsou následně využity třetími stranami a které např. přímo podporují naše reklamní aktivity (tzv. „cookie třetích stran“). Například informace o produktech kupovaných návštěvníky na našich stránkách mohou být zobrazeny reklamní agenturou, abychom mohli lépe uzpůsobit zobrazení internetových reklamních bannerů na Vámi zobrazovaných webových stránkách. Podle těchto údajů Vás však nelze identifikovat.

Jak vyjádřit svůj souhlas s používáním cookies?

Souhlas může být vyjádřen prostřednictvím zaškrtávacího políčka obsaženého v tzv. Cookie liště.

Jak následně odmítnout používání cookies?

Používání cookies lze nastavit také pomocí samotného internetového prohlížeče. Většina prohlížečů soubory cookie přijímá již ve výchozím nastavení, ale lze je odmítnout nebo nastavit jen vybrané funkce. Protože soubory cookies umožňují využívat některé základní funkce našeho e-shopu, doporučujeme, cookies nevypínat.

Kdo pro nás cookies zpracovává?

 

  • poskytovatel služby Google Analytics, Ads a Doubleclick společnosti Google Ireland Ltd. se sídlem Google Building Gordon House, 4 Barrow St, Dublin, D04 E5W5, Irsko, v souladu se svými podmínkami –  můžete si je přečíst tady,
  • poskytovatel služby Facebook a Instagram, provozovaný společností Meta Platforms Ireland Ltd. se sídlem 4 Grand canal Quay, Grand Canal Bridge, Dublin 2, Ireland v souladu se svými podmínkami – mrkněte sem, poskytovatel služby Sklik – společnost Seznam.cz, a.s. se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, Smíchov, v souladu se svými podmínkami – ty najdete tady.[PD1]
Podmínky ochrany osobních údajů

Protože si vážíme Vaší důvěry, klademe si za cíl v naší společnosti Ztracenná s.r.o. chránit Vaše data a soukromí. Chceme, abyste si mohli být naprosto jisti, že s Vašimi osobními údaji nakládáme nejen dle souladu s povinnostmi vyplývající z právních předpisů týkajících se ochrany soukromí, ale také s řádnou péčí a morální odpovědností. Data, která vznikají používáním našeho internetového obchodu, používáme proto, abychom mohli zlepšovat naše služby a poskytovat kvalitní servis.

Správce osobních údajů:

Ztracenná s.r.o.
Rybná 716/24
Staré Město
110 00 Praha
IČ: 19394942
společnost je vedená u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 385929 

Účely zpracování:

  • vyřízení objednávky
  • vyřízení reklamace
  • zodpovězení dotazů
  • cílená nabídka zboží a služeb
  • marketingové akce
  • hodnocení obchodu

Příjemci osobních údajů:

Vaše osobní údaje pečlivě chráníme a abychom Vám mohli poskytnou ten nejlepší servis, používáme kvalitní nástroje třetích stran. Tyto nástroje zpracovávají část Vašich údajů, ale vždy dohlížíme na to, aby každá služba, se kterou spolupracujeme, splňovala taktéž veškeré podmínky a byla v souladu s GDPR.

Naše webové stránky zároveň využívají službu Google Analytics, která zaznamenává chování návštěvníků. Kompletní informace naleznete na tomto odkazu.

Podmínky ochrany osobních údajů

  1. Základní ustanovení
  2. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Ztracenná s.r.o., IČ19394942 se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha (dále jen: „správce“).
  3. Kontaktní údaje správce jsou:

Adresa: Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha

Email: naslovicko@ztracenne.cz

Telefon: +4200000000

 

  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  2. V našem internetovém obchodě zpracováváme také následující údaje: jméno, příjmení, adresu, fakturační adresu, telefonní kontakt, e-mailovou adresu, historii nákupů, historii aktivit.
  3. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. 
  4. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
  5. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  6. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:
  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • plnění zákonných povinností podle čl. 6 odst. 1 písem. c) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR, ve spojení s § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že došlo k objednávce zboží nebo služby.
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování marketingu podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR (například pro hodnocení obchodu, soutěže, cílenou nabídku zboží a služeb)
  1. Účelem zpracování osobních údajů je
  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • plnění zákonných povinností (hlavně v oblasti účetnictví a daní),
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit,
  1. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování.
  2. Doba uchovávání údajů
  3. Správce uchovává osobní údaje
  • po dobu nezbytnou k výkonu práv, plnění povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (nejdéle po dobu 10 let od uzavření smlouvy). 
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 3 roky, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže. 
  2. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
  3. Příjemci osobních údajů jsou osoby:
  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy, 
  • zajišťující služby provozování e-shopu (Shoptet) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby.
  1. Správce může osobní údaje předat do třetí země (do země mimo EU)i. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb, cloudových služeb a komunikačních služeb, umístění v USA. Jedná se o poskytovatele služeb, kteří přistoupili k tzv. Data Privacy Framework programu.
  2. Vaše práva
  3. Za podmínek stanovených v GDPR máte:
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, 
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. 
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR. 
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a 
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR. 
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. I těchto podmínek.
  1. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména hesla, antivirový program, zálohy.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. Správce je oprávněn tyto Podmínky ochrany osobních údajů kdykoli změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a uvedením nového data poslední změny v dolní části Podmínek osobních údajů.
  3. Webová stránka Ztracenné  může obsahovat odkazy na webové stránky třetích stran. Vezměte prosíme na vědomí, že na těchto stránkách třetích stran mají vlastní podmínky ochrany osobních údajů, kterými by se vaše chování mělo řídit, a které Správce nemůže žádným způsobem ovlivňovat, ani za ně zodpovídat.

Tyto Podmínky ochrany osobních údajů jsou účinné od 30.08.2023



Platba

ONLINE PLATBA KARTOU

  • Nejrychlejší způsob online platby.
  • Karty podporované platební bránou ComGate jsou:
  • Do rozhraní platební brány zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód (tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty). 
  • Transakce je zabezpečena standardním zabezpečením 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky. Některé banky vyžadují u online plateb pokročilé ověření uživatele, tzv. SCA (Strong Customer Authentication), v takovém případě může platební portál vyžadovat dvoufázové ověření pro zdárný průběh platby.
  • O průběhu platby budete informováni e-mailem.

ONLINE BANKOVNÍ PŘEVOD (CZ)

  • Zrychlená platba prostřednictvím internetového bankovnictví (tzv. platba bankovním tlačítkem). Banky podporované platební bránou ComGate pro tento způsob platby jsou:

  • Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte předvyplněný platební příkaz.
  • Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, tím pádem můžeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
  • Zabezpečení platby se v tomto případě odvíjí od protokolu vaší banky. Zpravidla jde o ověření SMS kódem nebo dvoufázové ověření.
  • O průběhu platby budete informováni e-mailem.

ONLINE PŘEVOD (CZ)

  • Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. 
  • Platební brána ComGate vás přesměruje na platební příkaz, který buď manuálně, nebo prostřednictvím QR kódu přenesete do svého internetového bankovnictví.
  • Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, tím pádem můžeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
  • Zabezpečení platby se v tomto případě odvíjí od protokolu vaší banky. Zpravidla jde o ověření SMS kódem nebo dvoufázové ověření.
  • O průběhu platby budete informováni e-mailem.

BĚŽNÝ BANKOVNÍ PŘEVOD (CZ)

  • Po dokončení objednávky se zobrazí platební údaje pro provedení platby. K realizaci můžete použít své internetové bankovnictví, platbomat, nebo můžete využít služeb nabízených u bankovní přepážky či finančních služeb České Pošty.
  • Variabilní symbol je vždy shodný s číslem objednávky a jeho vyplnění je povinné pro identifikaci příchozí platby.
  • Tuto platební metodu lze využít i pro platby v eurech. Pro zdárný průběh mezinárodních plateb je nutné vyplnit kromě čísla účtu a variabilního symbolu i IBAN a BIC.
  • Ke spárování platby dochází zpravidla během několika hodin a po přijetí platby objednávku zpracováváme a expedujeme.
  • O průběhu platby budete informováni e-mailem.

 Poskytovatelem platební brány je společnost ComGate Payments, a.s.

Pro případné reklamace nebo dotazy k platbám kontaktujte:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
Tel:  +420 228 224 267

 

6 položek celkem
Zpět do obchodu